محل تبلیغات شما
یک تحقیق کاربردی: تاثیر عوامل مؤثر بر ایجاد تصویر ذهنی مناسب از برند در مشتریان محصولات صنایع غذایی این مقاله در نشریه Journal of Economic and Social Research Vol. , Special Issue.5, 2019, 1248-1256 به چاپ رسیده است . چکیده : پژوهش حاضر به بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد تصویر ذهنی مناسب از برند در مشتریان محصولات صنایع غذایی، می پردازد. روش این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه اجراء، توصیفی از نوع همبستگی است.

نظریه پنجره های شکسته(Broken Window Theory)

مزیت رقابتی (competitive advantage)

تجزیه و تحلیل شکاف (Gap Analysis)

ذهنی ,تصویر ,برند ,مشتریان ,محصولات ,ایجاد ,مناسب از ,ذهنی مناسب ,از برند ,در مشتریان ,محصولات صنایع ,مشتریان محصولات صنایع ,محصولات صنایع غذایی

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها