محل تبلیغات شما
بازی نوشابه (آبجو) در اصل در دهه ۱۹۶۰ توسط جی فارستر، به عنوان نتیجه کار خود در زمینه پویایی سیستم برای نشان دادن تعدادی از اصول کلیدی مدیریت زنجیره تامین ساخته شد. بازی نوشابه یک بازی شبیه سازی نقش آفرینی است. این بازی به شرکت کنندگان امکان می دهد مشکلات هماهنگی معمولی زنجیره های تامین را تجربه کنند، که در آن اشتراک گذاری اطلاعات وجود ندارد. به طور کلی تر، این زنجیره تامین، نمایانگر هر سیستم غیر هماهنگی است که در اثر مشکلات، به دلیل کمبود تفکر سیستمیک به

نظریه پنجره های شکسته(Broken Window Theory)

مزیت رقابتی (competitive advantage)

تجزیه و تحلیل شکاف (Gap Analysis)

بازی ,زنجیره ,تامین ,نوشابه ,سیستم ,مدیریت ,بازی نوشابه ,که در ,مدیریت زنجیره ,زنجیره تامین ,اطلاعات وجود ,مدیریت زنجیره تامین

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

درد سرهای نی نی (